salta

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Linnéa Jibrandt - 19 maj 2012 20:35

Vårat Lucia tåg blev mer än lyckat, lägger upp bilder på Lucian och en av tärnorna, och såklart mig med. Lite på sakerna som var inne i rummet där vi bytte om också så det blir lite random med. Men inga bilder på själva tåget. Bara back stage bilder nu. Och såklart här högst upp, bilden på rummet vi var i (efteråt när vi var klara tog jag fotot).

         

Av Linnéa Jibrandt - 19 maj 2012 16:09

Nu har headern kommit till bloggen! Headern är gjord av en person som heter www.lifesinphotos.webblogg.se som jag är sjukt tacksam för! Tack så mycket! Man kan fortsätta skriva nu medan man ändå håller på. Nu idag vid fem tiden så där ska jag och några till ur min klass ha ett överaskat Lucia tåg för några utlänningar. Sjukt taggade är vi och vår Lucia är sjukt vacker. Det är inte jag men en mycket vackrare person, hon är bäst! Nu får man önska oss lycka till med detta! Det blir bara fyra låtar kort, men ändå. Det kommer bli jätte roligt i alla fall. Vi är ju ändå en musik klass, musik är vårt huvud ämne i skolan. Så vi ses senare idag! Kommer såklart ta lite foton!

Presentation


Välkommen till min blogg! Kommentera, chilla eller bara kolla runt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards