salta

Direktlänk till inlägg 19 maj 2012

Lucia tåget = Lyckat!

Av Linnéa Jibrandt - 19 maj 2012 20:35

Vårat Lucia tåg blev mer än lyckat, lägger upp bilder på Lucian och en av tärnorna, och såklart mig med. Lite på sakerna som var inne i rummet där vi bytte om också så det blir lite random med. Men inga bilder på själva tåget. Bara back stage bilder nu. Och såklart här högst upp, bilden på rummet vi var i (efteråt när vi var klara tog jag fotot).

         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa Jibrandt - 19 maj 2012 16:09

Nu har headern kommit till bloggen! Headern är gjord av en person som heter www.lifesinphotos.webblogg.se som jag är sjukt tacksam för! Tack så mycket! Man kan fortsätta skriva nu medan man ändå håller på. Nu idag vid fem tiden så där ska jag och någ...

Av Linnéa Jibrandt - 18 maj 2012 12:19


      Klockan var två mitt i natten. I det uppljusta rummet ligger jag och kollar på arbetsbänken där jag suttit vid datorn för bara några minuter sedan. Min vanliga nattlampa är släkt och det är bara läslampan kvar som ger rummet ljus. Med and...

Av Linnéa Jibrandt - 18 maj 2012 00:35


Känslar man får när vi ska äta mat, alla är jätte trötta, och speciellt mamma. Först föreslår jag tacos, nekad. Sedan föreslår jag köttfärsås och spagetti, nekad. Sedan kommer mamma på med världens bästa idé. Pizza eller sallad! Gud vad gott det var....

Av Linnéa Jibrandt - 17 maj 2012 09:15

Nu är jag trött på att vara sjuk. Varit det i snart en hel vecka. Förkylningen tar kål på mig, fast det är en så lätt sak att ha. Eller, nej. Men den är i alla fall helt ofarlig. Jag går på nässprey, papper och vatten. Orkar inte längre. Känns som om...

Presentation


Välkommen till min blogg! Kommentera, chilla eller bara kolla runt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards